Powered By Blogger

Tuesday, December 01, 2009

Lambat,.

WoW!!

Bengong gila baru skrg ingt nk update cerita ni.
Yeah, bg korang msti x best, tp seronok gile time ni!

Yela, bukan selalu dpt keluar dgn kawan2.
For my free friends that can go out whenever they want, please beware of strangers.

Trutamenye bdk2 lg kcik dr aku nih, blum 12 dh boleh kluar kesana kemari.

Gila mcm org tua aku ckp.
Btw, hritu Aku, Alisya and Amy kluar prgi Plaza Masalam.
Plan nk kluar rmi2,
Tp, msing2 ada alasan x jd.

HAsya aku prcye la yg nenek saudare dia mninggal dunia,.
X kan la dia nk maen2 psl hal ni.
Kalau dia maen2, jd btul mcm mna?!

Afuza alasan dia, "Mak aku belum balik la!"
Farisya, aku x igt.

Tp yg pling pnting aku nk ucp kan byk2 trime kasih pd Amilia and Alisya.
Baik gle diorang. Blanje aku mcm2.

Aku blanje diaorg ape? Satu bnde pon x.
Ape punye kawan la aku nih.

Wtv it is, I want to say a lots of thank you to my dearest friend, Amilia and Alisya, and also
my dearest mother. For leting me out. with my friends. First time baii!

That's all for now I think.

Sekian. Wasalam. :))

No comments:

Post a Comment